Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом Голови Первомайського
міськрайонного суду
від 16.10.2020 р. № 379
ПОРЯДОК
проведення оцінювання результатів службової діяльності державних службовців Первомайського міськрайонного суду
{Назва із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 58 від 05.02.2020}
{У тексті Порядку слова “Типовий порядок” у всіх відмінках замінено словом “Порядок” у відповідному відмінку згідно з Постановою КМ № 58 від 05.02.2020}
{У тексті Порядку слова “(крім Директора Державного бюро розслідувань)” виключено згідно з Постановою КМ № 359 від 13.05.2020}
1. Цей Порядок визначає процедуру проведення оцінювання результатів службової діяльності державних службовців (далі - оцінювання) Первомайського міськрайонного суду (далі – суд ). Дія цього Порядку поширюється на державних службовців, які займають посади державної служби категорій «Б » і « В »
2. Метою оцінювання є визначення якості виконання державним службовцем суду поставлених завдань, а також прийняття рішення щодо його преміювання, планування службової кар’єри.
3. Оцінювання проводиться з дотриманням принципів об’єктивності, достовірності, доступності та прозорості, взаємодії та поваги до гідності державного службовця суду.
безпосередній керівник державного службовця, який займає посаду державної служби, який визначає завдання і ключові показники результативності, ефективності та якості службової діяльності (далі - ключові показники) та здійснює підготовку пропозицій щодо оцінювання результатів службової діяльності державного службовця, який займає посаду державної служби категорії “Б” або “В”;
бере участь у визначенні своїх завдань і ключових показників, а також у їх періодичному перегляді;
ознайомлюється з визначеними завданнями і ключовими показниками;
аналізує виконання визначених завдань і ключових показників;
ознайомлюється з пропозиціями щодо оцінювання результатів службової діяльності або результатами виконання завдань і з висновком щодо оцінювання результатів службової діяльності державних службовців (далі - висновок).
6. Служба управління персоналом державного органу, в якому працює державний службовець, надає консультативну допомогу учасникам оцінювання та здійснює заходи щодо організації оцінювання, у тому числі підготовку проектів наказів (розпоряджень) про:
визначення результатів виконання завдань державними службовцями, які займають посади державної служби категорій “Б” і “В”, із списком державних службовців;
затвердження висновку щодо оцінювання результатів службової діяльності державних службовців, які займають посади державної служби категорій “Б” і “В”.
7. Оцінювання проводиться на підставі ключових показників, визначених з урахуванням посадових обов’язків державного службовця, а також дотримання ним загальних правил етичної поведінки та вимог законодавства у сфері запобігання корупції.
8. Оцінювання результатів службової діяльності державного службовця, на якого покладено виконання обов’язків за вакантною посадою державної служби або виконання обов’язків тимчасово відсутнього державного службовця, проводиться за тією посадою державної служби, яку він займає.
У разі звільнення державного службовця або його переведення на іншу посаду державної служби до затвердження висновку процедура оцінювання за посадою державної служби, яку він займав, припиняється.
9. Оцінювання проводиться поетапно:
визначення завдань і ключових показників;
визначення результатів виконання завдань;
затвердження висновку (крім випадків, коли жодне із визначених завдань не підлягає оцінюванню).
10. Завдання і ключові показники повинні відображати кінцевий результат, на досягнення якого спрямовано службову діяльність державних службовців, вимірюватися в кількісному або в якісному вираженні.
Визначення завдань і ключових показників для заступників керівників здійснюється після визначення завдань і ключових показників для їх керівників.
Визначені державному службовцю завдання і ключові показники зберігаються в його особовій справі, а їх копії - у державного службовця та його безпосереднього керівника.
11. Державному службовцю визначається від двох до п’яти завдань.
Строк виконання завдання має бути реальним для досягнення необхідного результату та визначатися з урахуванням дати прийняття наказу (розпорядження) про визначення результатів виконання завдань відповідно до пункту 13 цього Порядку.
12. Завдання і ключові показники для державного службовця на наступний рік визначаються у грудні року, що передує звітному.
Завдання і ключові показники для державного службовця на поточний рік визначаються у січні - вересні цього року:
у разі призначення (переведення) на посаду державної служби або виходу на роботу після відсутності на службі у випадках, передбачених абзацами третім - п’ятим пункту 14 цього Порядку, - протягом десяти робочих днів після такого призначення (переведення) або виходу на роботу.
Якщо завдання і ключові показники для державного службовця неможливо визначити у строки, передбачені цим пунктом, у зв’язку з його тимчасовою непрацездатністю, відпусткою або професійним навчанням, вони визначаються протягом п’яти робочих днів після виходу на роботу, а в разі відсторонення від виконання посадових обов’язків (повноважень) - протягом п’яти робочих днів після початку виконання посадових обов’язків. Завдання і ключові показники для таких державних службовців на поточний рік не визначаються, якщо вихід на роботу або початок виконання посадових обов’язків настають у жовтні - грудні цього року.
Для державних службовців, які перебувають у службових відрядженнях, завдання і ключові показники визначаються в установленому порядку.
13. Визначення результатів виконання завдань проводиться у жовтні - грудні за період з 1 січня поточного року або з дати визначення завдань і ключових показників до дати прийняття наказу (розпорядження) про визначення результатів виконання завдань.
14. Визначення результатів виконання завдань, затвердження висновку не проводиться, якщо на дату прийняття наказу (розпорядження) про визначення результатів виконання завдань державний службовець:
працює на займаній посаді у звітному році з визначеними йому завданнями менше трьох місяців;
перебуває у відпустці у зв’язку з вагітністю та пологами, для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку, без збереження заробітної плати відповідно до пунктів 3 і 18 частини першої статті 25 Закону України “Про відпустки”;
відсутній на службі у зв’язку з призовом на строкову військову службу, військову службу за призовом осіб офіцерського складу, військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період або прийняттям на військову службу за контрактом, зокрема шляхом укладення нового контракту на проходження військової служби, під час дії особливого періоду;
відсутній на службі у зв’язку з проходженням спеціальної підготовки кандидатами на посаду судді відповідно до статті 77 Закону України “Про судоустрій і статус суддів”;
відсторонений від виконання посадових обов’язків (повноважень) у порядку, визначеному законом.
15. Для визначення результатів виконання завдань суб’єктом призначення приймається наказ в якому зазначається:
строк визначення результатів виконання завдань;
доручення, необхідні для організаційного забезпечення проведення цього етапу оцінювання (у разі потреби).
Строк визначення результатів виконання завдань державними службовцями, які займають посади державної служби категорій “Б” і “В”, встановлюється з урахуванням того, що результати виконання завдань безпосередніх керівників визначаються після результатів виконання завдань підпорядкованих їм державних службовців.
16. Висновок затверджується наказом керівника аппарату суду у грудні звітного року.
Служба управління персоналом суду ознайомлює державного службовця із затвердженим висновком у порядку, визначеному Законом України “Про державну службу”.
17. Наказ керівника аппарату суду про преміювання державних службовців, які займають посади державної служби категорії “Б” і “В” та отримали відмінні оцінки за результатами оцінювання, видається на підставі затвердженого висновку.
Оцінювання результатів службової діяльності державних службовців, які займають посади державної служби категорій “Б” і “В”
19. Завдання і ключові показники державних службовців, які займають посади державної служби категорій “Б” і “В”, визначаються за формою згідно з додатком 7 з урахуванням стратегічних документів державного та регіонального рівня, річного плану роботи державного органу, завдань, функцій та обов’язків, визначених у положенні про аппарат суду, посадовій інструкції.
20. Завдання і ключові показники після їх обговорення з державним службовцем визначаються такими особами:
державним службовцям, який обіймає посаду керівника апарату суду, безпосереднім керівником, головою суду;
Особа, яка визначає завдання і ключові показники державному службовцю, проводить моніторинг їх виконання.
20. Визначення результатів виконання завдань державним службовцем, на якого покладено виконання обов’язків за посадою державної служби категорії , “Б” або “В”, здійснює керівник вищого рівня по відношенню до посади державної служби, яку він займає.
21. Для визначення результатів виконання завдань безпосередній керівник спільно з керівником аппарату суду проводить з державним службовцем, який займає посаду державної служби категорії “Б” або “В”, оціночну співбесіду.
У разі тимчасової відсутності державного службовця, який займає посаду державної служби категорії “Б” або “В”, або його повторної неявки для проходження оціночної співбесіди у визначені безпосереднім керівником строки визначення результатів виконання завдань проводиться безпосереднім керівником та керівником аппарату суду без оціночної співбесіди в установлений строк. У разі тимчасової відсутності у зв’язку з відрядженням або відпусткою такого державного службовця за його заявою до безпосереднього керівника оціночна співбесіда та визначення результатів виконання завдань проводяться раніше.
22. Перед проведенням оціночної співбесіди державний службовець, який займає посаду державної служби категорії “Б” або “В”, заповнює форму щодо результатів виконання завдань державним службовцем, який займає посаду державної служби категорії “Б” або “В”, за відповідний рік згідно з додатком 8 у частині відомостей щодо себе та займаної посади, опису досягнутих результатів у розрізі кожного визначеного завдання та строку його фактичного виконання.
У разі тимчасової відсутності державного службовця такі відомості зазначаються безпосереднім керівником.
23. Оціночна співбесіда проводиться на основі усних пояснень державного службовця, який займає посаду державної служби категорії “Б” або “В”, про виконання завдань і ключових показників та його письмового звіту, що подається у довільній формі (у разі його подання державним службовцем). Під час оціночної співбесіди також визначаються потреби у професійному навчанні та розглядаються пропозиції щодо завдань і ключових показників на наступний період.
Після проведення оціночної співбесіди безпосереднім керівником заповнюється форма щодо результатів виконання завдань державним службовцем, який займає посаду державної служби категорії “Б” або “В”, за відповідний рік згідно з додатком 8 у частині виставлення балів, визначення оцінки та їх обґрунтування, а також визначення потреб у професійному навчанні. Безпосередній керівник спільно з керівником аппарату суду виставляє державному службовцю негативну, позитивну або відмінну оцінку (крім випадків, коли жодне із завдань не підлягає оцінюванню) з її обґрунтуванням на основі розрахунку середнього бала за виконання кожного визначеного завдання (з урахуванням досягнення ключових показників) за критеріями визначення балів згідно з додатком 4.
24 Керівник аппарату суду передає службі управління персоналом оформлену в установленому порядку форму щодо результатів виконання завдань державним службовцем, який займає посаду державної служби категорії “Б” або “В”, за відповідний рік згідно з додатком 8 для зберігання в особовій справі такого державного службовця.
У разі визначення результатів виконання завдань без оціночної співбесіди керівник аппарату суду передає службі управління персоналом зазначену форму без відмітки про ознайомлення державного службовця. Державний службовець зобов’язаний ознайомитися з результатами виконання завдань протягом п’яти робочих днів після виходу на роботу.
25. Служба управління персоналом узагальнює результати виконання завдань державними службовцями.
Якщо за підсумками визначення результатів виконання завдань державному службовцю виставлена негативна оцінка, служба управління персоналом інформує про це керівника аппарату суду та передає йому матеріали оцінювання такого державного службовця (завдання і ключові показники, звіт щодо виконання поставлених завдань і ключових показників (у разі подання), заповнену форму щодо результатів виконання завдань державним службовцем, який займає посаду державної служби категорії “Б” або “В”, за відповідний рік згідно з додатком 8, зауваження державного службовця щодо оцінювання результатів його службової діяльності (у разі подання).
Для встановлення обґрунтованості виставлення державному службовцю негативної оцінки керівник аппарату суду вивчає матеріали оцінювання і в разі необхідності заслуховує пояснення відповідного державного службовця та його безпосереднього керівника.
У разі необґрунтованості негативної оцінки, виставленої державному службовцю, керівник аппарату суду зазначає своє обґрунтування у формі згідно з додатком 8 та не затверджує висновок з такою оцінкою. У такому разі процедура оцінювання результатів службової діяльності відповідного державного службовця припиняється.
26. Висновок щодо оцінювання результатів службової діяльності державних службовців, які займають посади державної служби категорій “Б” і “В”, в якому виставляється негативна, позитивна або відмінна оцінка, за формою згідно з додатком 5 затверджується наказом керівника аппарату суду.
У разі коли жодне із завдань державного службовця, який займає посаду державної служби категорії “Б” або “В”, не підлягає оцінюванню, а також у випадку, передбаченому абзацом четвертим пункту 251 цього Порядку, висновок не затверджується. Відповідні відомості зазначаються в особовій картці такого державного службовця.
27. На підставі висновку щодо оцінювання результатів службової діяльності державного службовця, який займає посаду державної служби категорії “Б” або “В” та з урахуванням визначених завдань і ключових показників на наступний звітний рік такий державний службовець разом із службою управління персоналом складає індивідуальну програму підвищення рівня професійної компетентності/індивідуальну програму професійного розвитку за формою згідно з додатком 9, яку погоджує безпосередній керівник такого державного службовця та затверджує голова суду.
Затверджена індивідуальна програма підвищення рівня професійної компетентності/індивідуальна програма професійного розвитку в разі потреби може переглядатися.
Оскарження результатів оцінювання
28. У разі отримання державним службовцем негативної оцінки відповідний висновок може бути оскаржений таким державним службовцем.
29. Оскарження висновку щодо результатів оцінювання службової діяльності державного службовця, який займає посаду державної служби категорій “Б” або “В”, здійснюється відповідно до статті 11 Закону України “Про державну службу”.
У скарзі державним службовцем зазначаються зауваження до балів за виконання того чи іншого завдання та наводяться факти, які спростовують критерії, що відповідають згаданому балу.
49. Висновок скасовується головою суду у частині оцінювання результатів службової діяльності конкретного державного службовця.
Зазначений висновок не підлягає скасуванню, якщо допущені процедурні порушення, які не впливають на результати оцінювання.
50. У разі прийняття рішення про скасування висновку в частині оцінювання результатів службової діяльності конкретного державного службовця щодо цього державного службовця повторно проводяться такі етапи оцінювання:
визначення результатів виконання завдань;
затвердження висновку (крім випадків, коли жодне із визначених завдань не підлягає оцінюванню).
Зазначені етапи оцінювання проводяться:
не пізніше одного місяця після прийняття рішення про скасування висновку щодо оцінювання результатів службової діяльності державного службовця, який займає посаду державної служби категорії “Б” або “В”, у порядку, передбаченому у цьому Порядку.
Додаток 4 |
Додаток 5
до Порядку
(в редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 10 липня 2019 р. № 591)
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом Голови Первомайського міськрайонного суду від 16.10.2020 р. № 379
ВИСНОВОК
щодо оцінювання результатів службової діяльності державних службовців
Прізвище, ім’я, по батькові державного службовця |
Найменування посади |
Оцінка (негативна, позитивна, відмінна) |
Додаток 7
до Порядку
(в редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 10 липня 2019 р. № 591)
ЗАВДАННЯ
і ключові показники результативності, ефективності та якості службової діяльності державного службовця, який займає посаду державної служби категорії “Б” або “В”,
на _______ рік
Найменування державного органу |
|
||||||||||
|
|
||||||||||
Прізвище, ім’я, по батькові |
|
|
|
|
Б |
|
В |
||||
Найменування посади |
|
|
(категорія посади) |
||||||||
Найменування структурного підрозділу |
|
||||||||||
|
|
||||||||||
Найменування самостійного структурного підрозділу |
|
||||||||||
|
|
||||||||||
Завдання:
|
первинне |
|
переглянуто за |
|
I кварталу |
|
II кварталу |
|
III кварталу |
||||||||||
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
Номер завдання |
Завдання (визначається після їх обговорення з державним службовцем) |
Ключові показники результативності, ефективності та якості** |
Строк виконання |
Завдання змінено (так/ні) |
|||||||||||||||
Погоджено*** ______________________________ |
|
_______________________________ |
|||||||||||||||||
_________ |
____________________ |
|
_________ |
____________________ |
|||||||||||||||
“____” ________________ 20___ р. |
|
“____”_________________ 20___ р. |
|||||||||||||||||
Ознайомлення |
|
|
|||||||||||||||||
|
|
“____”_________________ 20___ р. |
|||||||||||||||||
__________
{Виноску «*» виключено на підставі Постанови КМ № 58 від 05.02.2020}
** Зазначаються кількісні та/або якісні показники, яким повинен відповідати результат виконання завдання та за якими оцінюватимуться результати службової діяльності (строк, кількість, відсоток, кількість допустимих відхилень, умови, що свідчать про якість тощо).
*** Зазначається для державних службовців, зазначених в абзаці восьмому пункту 34 Порядку проведення оцінювання результатів службової діяльності державних службовців.
{Додаток 7 в редакції Постанови КМ № 591 від 10.07.2019; із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 58 від 05.02.2020}
додаток 8
до Порядку
(в редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 10 липня 2019 р. № 591)
РЕЗУЛЬТАТИ
виконання завдань державним службовцем, який займає посаду державної служби категорії “Б” або “В”,
за _______ рік
Найменування державного органу |
|
|
|
Прізвище, ім’я, по батькові |
|
|
|
|
Б |
|
В |
|||
Найменування посади |
|
|
(категорія посади) |
|||||||
Найменування структурного підрозділу |
|
|||||||||
|
|
|||||||||
Найменування самостійного структурного підрозділу |
|
|||||||||
|
|
|||||||||
Номер завдання |
Досягнутий результат (відповідно до показників результативності, ефективності та якості) |
Строк фактичного виконання |
Бал** |
Обґрунтування |
|
|
|
|
|
Середній бал |
|
|
__________
{Виноску «*» виключено на підставі Постанови КМ № 58 від 05.02.2020}
** Виставляється бал у значенні від “0” до “4” або “Не підлягає оцінюванню” відповідно до встановлених критеріїв (додаток 4 до Порядку проведення оцінювання результатів службової діяльності державних службовців).
|
|
||||||
Обґрунтування оцінки: |
|||||||
Оцінка*** |
Середній бал |
|
|||||
відмінна |
від |
3,65 |
до |
4 |
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
позитивна |
від |
2,5 |
до |
3,64 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
негативна |
від |
0 |
до |
2,49 |
|
Визначені потреби у професійному навчанні (зазначити компетентності та деталізувати їх):
для категорії “Б”: |
для категорії “В”: |
||
|
знання законодавства |
|
знання законодавства |
|
|
|
|
|
професійні знання |
|
професійні знання |
|
|
|
|
|
лідерство |
|
виконання на високому |
|
|
|
рівні поставлених завдань |
|
прийняття ефективних рішень |
|
командна робота та взаємодія |
|
|
|
|
|
комунікація та взаємодія |
|
сприйняття змін |
|
|
|
|
|
впровадження змін |
|
технічні вміння |
|
|
|
|
|
управління організацією роботи та |
|
інше (зазначити) |
|
персоналом |
|
|
|
інше (зазначити) |
|
|
Деталізація компетентності:
|
__________________________ |
________ |
___________________ |
________ |
|
|
|
|
__________________________ |
________ |
___________________ |
________ |
|
|
|
|
__________________________ |
________ |
___________________ |
________ |
Обґрунтування суб’єкта призначення у разі незатвердження відповідного висновку щодо оцінювання результатів службової діяльності державного службовця: ______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________*****
__________
*** Не заповнюється у разі, коли жодне із завдань не підлягає оцінюванню.
**** Зазначається у разі, коли керівник самостійного структурного підрозділу не є безпосереднім керівником державного службовця.
*****Заповнюється у разі незатвердження суб’єктом призначення відповідного висновку щодо оцінювання результатів службової діяльності державного службовця.
{Порядок доповнено додатком 8 згідно з Постановою КМ № 185 від 14.03.2018; в редакції Постанови КМ № 591 від 10.07.2019; із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 58 від 05.02.2020
Додаток 9
до Порядку
(в редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 10 липня 2019 р. № 591)
ЗАТВЕРДЖУЮ*
___________________________________
(найменування посади)
_________ ________________________
(підпис) (ініціали та прізвище)
“_____” ______________ 20___ р.
ІНДИВІДУАЛЬНА ПРОГРАМА
професійного розвитку державного службовця, який займає посаду державної служби категорії “Б” або “В”,
на _______ рік
Найменування державного органу |
|
|
|
Прізвище, ім’я, по батькові |
|
|
|
|
Б |
|
В |
|||
Найменування посади |
|
|
(категорія посади) |
|||||||
Найменування структурного підрозділу |
|
|||||||||
|
|
|||||||||
Найменування самостійного структурного підрозділу |
|
|||||||||
|
|
|||||||||
Найменування професійної компетентності |
Види професійного навчання (підготовка, підвищення кваліфікації за професійними (сертифікатними) та/або короткостроковими програмами, стажування, самоосвіта) |
Орієнтовні напрями/ |
____________________________ |
________ |
___________________ |
_________ |
|
|
|
|
____________________________ |
________ |
___________________ |
________ |
|
|
|
|
____________________________ |
________ |
___________________ |
_________ |
__________
* Зазначається у разі, коли керівник самостійного структурного підрозділу не є безпосереднім керівником державного службовця.
{Порядок доповнено додатком 9 згідно з Постановою КМ № 945 від 24.10.2018; в редакції Постанови КМ № 591 від 10.07.2019; із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 58 від 05.02.2020}
{Порядок доповнено додатком 8 згідно з Постановою КМ № 185 від 14.03.2018; в редакції Постанови КМ № 591 від 10.07.2019; із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 58 від 05.02.2020}